Onze klanten geven ons een tevredenheidsscore van    8,4 /10

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag over je (nog te bestellen) Tintelingen? Wij hebben de meeste gestelde vragen hier voor je beantwoord. 

Staat het antwoord op je vraag hier niet tussen? Neem contact op met het salesteam.

Algemeen

Voor alle momenten waarop je iets te vieren hebt, je waardering wilt laten blijken of mensen wilt bedanken.

Denk aan speciale momenten zoals kerst, eindejaar of Pasen. Maar ook aan themadagen zoals Dag van de zorg, Secretaressedag, Dag van de leraar of Dag van de Kinderopvang . Voor deze dagen zijn de cadeauconcepten Tintelingen Plus, Select en Giftcards perfect.

Wil je altijd een mooi cadeau bij de hand hebben? Bijvoorbeeld voor een verjaardag, huwelijk, jubileum of als een collega is verhuisd? Ga dan voor Tintelcards. Deze bestel je (gratis) en activeer je per stuk wanneer jij wilt. Jij bepaalt het aantal en de waarde en geeft ze daarna direct cadeau.

Ja, dat is mogelijk. Bij elk cadeauconcept kun je kiezen voor een e-mail als geefmoment, in plaats van een fysieke cadeauverpakking. Je collega’s ontvangen dan een feestelijke gepersonaliseerde e-mail met hun inloggegevens. Vervolgens kunnen ze meteen doorklikken naar de webshop.

Leuk én duurzaam!

Van assortimentselectie tot verpakking: duurzaamheid staat bij ons centraal. Kies je voor Tintelingen, dan weet je zeker dat collega’s kiezen uit een waardevol assortiment, met zo min mogelijk impact op de omgeving. Wist je bijvoorbeeld dat wij sinds 2007 ISO14001-gecertificeerd zijn? Dat je héél veel duurzame kado’s in onze shop vindt? En dat we volledig CO2-neutraal bezorgen?

Lees meer op onze speciale pagina over duurzaamheid.

Bestellen

Dat is heel eenvoudig:

  • Klik op ‘direct bestellen’
  • Geef aan welk concept je kiest, welke verpakking en eventueel welke extra’s
  • Vul het gewenste aantal en je gegevens in
  • Bestellen maar!

Je ontvangt even later een mail met de orderbevestiging. Nadat je deze hebt ondertekend, ontvang je een link om je Tintelingen te personaliseren.

Heb je vragen of hulp nodig? Neem dan contact op met het salesteam.

Totdat je akkoord hebt gegeven op de drukproef, kunnen we de meeste wijzigingen nog doorvoeren. Na akkoord op de drukproef gaat je bestelling automatisch door naar onze drukker. Vanaf dat moment is het helaas niet meer mogelijk om wijzigingen te verwerken.

Neem bij een wijziging altijd zo snel mogelijk contact op met het salesteam.

Nadat je de orderbevestiging hebt ondertekend en deze retour hebt gestuurd, kun je de bestelling niet meer annuleren. Voor die tijd nog wel. Neem altijd contact op met het salesteam.

Ja, dat kan. Neem contact op met ons salesteam, zij sturen de gewenste samples graag naar je op.

Met behulp van de samples maak jij zeker de juiste keuze, omdat je precies ziet hoe het geschenk voor je collega’s er straks uit komt te ziet. Wil je het ontwerp aan laten passen? Dat regelen we ook graag voor je.

Normaal gesproken is onze levertijd 8 werkdagen, maar in de week voor kerst hanteren we vaak een kortere levertijd. Zodat we zoveel mogelijk kerstgeschenken op tijd kunnen bezorgen.

De exacte levertijd verschilt echter per dag. Neem daarvoor contact op met het salesteam, zij geven je graag meer informatie.

Ja. In de managementportal die we speciaal voor jou hebben ingericht kun je de verzilvering van de Tintelingen realtime bekijken. Ook zie je hier wat de meest gekozen geschenken zijn.

Dat is onder andere afhankelijk van het concept en de cadeauverpakking die je kiest. Meestal is de cadeauverpakking inbegrepen in de prijs, soms rekenen we een kleine bijdrage.

Kijk voor een totaaloverzicht van de kosten bij de cadeauconcepten voor een speciaal moment (Plus, Select en Giftcards) of bij het ‘altijd bij de hand’-concept (Tintelcards).

Bezorgen & retourneren

Nadat je de Tintelingen hebt gepersonaliseerd en akkoord hebt gegeven op de drukproef, duurt het nog maximaal 8 werkdagen voordat je ze in huis hebt.

Zodra de bestelling bij de drukker weggaat ontvang je een track & trace-code waarmee je de bestelling kunt volgen.

Jazeker, dat kan. Neem voor meer informatie contact op met ons salesteam. Zij helpen je graag verder.

Daarnaast kun je er natuurlijk ook voor kiezen om de Tintelingen op één adres te laten bezorgen. En ze daarna mee te geven aan je collega’s.

Nee, bij Tintelingen hoeven de ontvangers (collega’s) geen verzendkosten te betalen bij het bestellen van een cadeau. Wij vinden het belangrijk dat ze onbezorgd van hun geschenk kunnen genieten.

Ja, uitgekozen cadeaus kunnen kosteloos worden geretourneerd.

Personaliseren

Wij vinden het belangrijk dat jouw geschenken perfect passen bij jouw organisatie. Daarom kun je zowel de cadeauverpakkingen als de webshop personaliseren op de volgende manieren:

Cadeauverpakking

  • Kies jouw design, kleur en logo.
  • Voeg je eigen tekst (felicitatie) toe. (Max. 750 karakters, inclusief spaties)

Webshop

  • De webshop matchen we deze perfect bij de cadeauverpakking. Met hetzelfde design, dezelfde kleur en natuurlijk jouw logo.
  • Voeg hier je eigen welkomsttekst toe. (Max. 3000 karakters incl. spaties)
  • Optioneel: voeg een videoboodschap toe. Deze zien medewerkers direct als ze de webshop openen.

Heb je vragen over personalisatie? Of heb je aanvullende wensen? Neem dan contact op met het salesteam.

Na het plaatsen van je bestelling ontvang je een orderbevestiging. Nadat je deze hebt ondertekend en retour hebt gestuurd, ontvang je een link om je Tintelingen op maat te maken.

Webshop

Zeker! Om je Tintelingen nog persoonlijker te maken kun je een videoboodschap toevoegen aan de webshop. Wanneer je collega’s inloggen op de webshop verschijnt deze video in beeld.

Ja, je vraagt eenvoudig een demo aan via dit formulier. In de demo zie je precies hoe je webshop er straks uit komt te zien voor je collega’s.

Ja, de webshop is standaard in het Nederlands en Engels beschikbaar. Medewerkers kunnen in de webshop zelf een taal kiezen.

Dit kan aan een paar dingen liggen:

  • De openingsdatum is nog niet geweest
    In het bestelproces heb je een openingsdatum voor de webshop opgegeven. Deze vind je ook terug op de orderbevestiging. Op deze datum openen wij de shop.

  • Kerstwebshops openen op begin december
    Heb je kerst- of eindejaarsgeschenken besteld? Deze webshops openen we elk jaar pas begin december.

  • De factuur is nog niet betaald
    We openen de webshop pas nadat de factuur is betaald.

Heb je nog vragen over de opening van de shop? Ons salesteam staat voor je klaar.

Tinteling ontvangen en heb je een vraag?

Bekijk de veelgestelde vragen in jouw webshop. Als je inlogt bij ‘Mijn Tinteling’ zie je deze rechts bovenin staan.

Scroll naar boven